Повернення та обмін

Умови повернення товару

Протягом 14 днів з моменту покупки ви можете обміняти або повернути товар, який не підійшов. Для того щоб здійснити обмін чи повернення необхідно дотримуватися певних умов:

  • купівля здіснена в інтернет-магазині Upwear.ua;
  • з моменту оформлення замовлення минуло менше двох тижнів (14 днів);
  • наявне підтвердження оплати товару та доставки;
  • наявний заповнений бланк на повернення чи обмін;
  • товар не був у використанні та збережений у тому вигляді, в якому був доставлений отримувачу (в комплекті з чохлом та коробкою).

Клієнт може повернути товар тільки в належному стані, що можливо за наступних умов:

  • на товарі відсутні забруднення та дефекти, спричинені його використанням чи неналежним зберіганням зі сторони покупця;
  • на товарі відсутній аромат парфуму;
  • збережені бирки, етикетки та інше маркування виробника;
  • збереженна оригінальна упаковка, якщо вона була наявна при отриманні покупцем товару.

Порядок поверненя

Для повернення товару необхідно:

  • переконатися, що товар підлягає поверненню, згідно з описаними умовами;
  • помістити товар в оригінальне пакування; 
  • у разі повернення замовлення, що складається з кількох частин, помістити в упаковку всі товари;
  • у разі повернення акційних товарів з подарунками, спакувати повний набір, який був отриманий.

Для здіснення процедур повернення та обміну необхідно заповнити та надати разом із товаром відповідний бланк. В ньому потрібно вказати недоліки чи дефекти, які були виявлені, у разі повернення товару з браком. 

Бланк на повернення та обмін додається до покупки в інтернет-магазині Upwear.Ua. У разі невиявлення чи втрати бланку, ви можете надіслати товар на повернення без нього, перед цим сконтактувавши з менеджером магазину онлайн.

У разі повернення чи обміну товару витрати за доставку сплачує покупець.

Повернення товару здіснюється тією ж поштовою службою, якою було здійснене відправлення. 

Оформлюючи відправку посилки в поштовому відділенні, зверніть увагу на оціночну вартість товару. Клієнт має вказати повну суму товару чи товарів, згідно з чеком. Поштова служба зобовʼязана повернути тільки оціночну вартість посилки, у разі її втрати чи пошкодження.

У разі відправки товару з використанням послуги післяплати, він повернеться відправнику без відшкодування вартості товару та послуг поштової служби.