Повернення та обмін
Умови повернення товару
Протягом 14 днів з моменту покупки ви можете обміняти або повернути товар, який не підійшов. Для того щоб здійснити обмін чи повернення необхідно дотримуватися певних умов:
- купівля здіснена в інтернет-магазині Upwear.ua;
- з моменту оформлення замовлення минуло менше двох тижнів (14 днів);
- наявне підтвердження оплати товару та доставки;
- наявний заповнений бланк на повернення чи обмін;
- товар не був у використанні та збережений у тому вигляді, в якому був доставлений отримувачу (в комплекті з чохлом та коробкою).
Клієнт може повернути товар тільки в належному стані, що можливо за наступних умов:
- на товарі відсутні забруднення та дефекти, спричинені його використанням чи неналежним зберіганням зі сторони покупця;
- на товарі відсутній аромат парфуму;
- збережені бирки, етикетки та інше маркування виробника;
- збереженна оригінальна упаковка, якщо вона була наявна при отриманні покупцем товару.
Порядок поверненя
Для повернення товару необхідно:
- переконатися, що товар підлягає поверненню, згідно з описаними умовами;
- помістити товар в оригінальне пакування;
- у разі повернення замовлення, що складається з кількох частин, помістити в упаковку всі товари;
- у разі повернення акційних товарів з подарунками, спакувати повний набір, який був отриманий.
Для здіснення процедур повернення та обміну необхідно заповнити та надати разом із товаром відповідний бланк. В ньому потрібно вказати недоліки чи дефекти, які були виявлені, у разі повернення товару з браком.
Бланк на повернення та обмін додається до покупки в інтернет-магазині Upwear.Ua. У разі невиявлення чи втрати бланку, ви можете надіслати товар на повернення без нього, перед цим сконтактувавши з менеджером магазину онлайн.
У разі повернення чи обміну товару витрати за доставку сплачує покупець.
Повернення товару здіснюється тією ж поштовою службою, якою було здійснене відправлення.
Оформлюючи відправку посилки в поштовому відділенні, зверніть увагу на оціночну вартість товару. Клієнт має вказати повну суму товару чи товарів, згідно з чеком. Поштова служба зобовʼязана повернути тільки оціночну вартість посилки, у разі її втрати чи пошкодження.
У разі відправки товару з використанням послуги післяплати, він повернеться відправнику без відшкодування вартості товару та послуг поштової служби.